ZOBACZ INNE SZKOLENIA Z KATEGORII BADANIA I ROZWÓJ:
POINFORMUJ MNIE O TERMINIE SZKOLENIA OTWARTEGO
ZOBACZ POZOSTAŁE USŁUGI:
W CELU REZERWACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO WYPEŁNIJ FORMULARZ
+48 503 177 561
kontakt@pgwi.pl
MASZ PYTANIA ODNOŚNIE SZKOLENIA?
ZAREZERWUJ SPOTKANIE ONLINE LUB ZADZWOŃ
PKN Orlen S.A.
Autodesk Sp. z o.o. (poprzez Omega Communication)
Węglokoks S.A.
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
JS Technologie Sp. z o.o.
Dailyfruits S.C.
Pro-Plus S.A.
Modus Sp. z o.o.
Alfavox Sp. z o.o.
APR System Sp. z o.o.
Difes Sp. z o.o.
PIAP ScienTech Sp. z o.o.
Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o.
TNK PROJEKT
Politechnika Warszawska
Uniwersytet Jagielloński
Akademia Górniczo-Hutnicza
Instytut biologii doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
Politechnika Świętokrzyska
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Politechnika Lubelska
Politechnika Częstochowska
Politechnika Krakowska INTECH PK Sp. z o.o.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Zielonogórski
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Politechnika Poznańska
jak działa nasz mózg?
kiedy jesteśmy najbardziej podatni na nieświadome uprzedzenia?
jakie są typy nieświadomych uprzedzeń?
czy można zmierzyć poziom nieświadomych uprzedzeń? W jaki sposób?
jakie są strategie przeciwdziałania nieświadomym uprzedzeniom?
jak stosować te strategie w praktyce
uczestnictwo w szkoleniu
komplet materiałów szkoleniowych
certyfikat ze szkolenia
dyrektorzy działów instytucji/organizacji naukowo-badawczych
kadra kierownicy działów instytucji/organizacji naukowo-badawczych
pracownicy naukowo-badawczy
pracownicy administracyjni
pracownicy działów HR
członkowie zespołów wdrażających Plany Równości Płci
umacnianie wartości kultury wewnątrzorganizacyjnej
wzmacnianie dobrego pru instytucji/organizacji
pomoc w przyciąganiu i utrzymaniu utalentowanych pracowników
polepszanie efektywności pracy obecnej kadry
eliminacja wpływu nieświadomych uprzedzeń na podejmowanie decyzji
kształtowanie umiejętności krytycznego myślenia, co jest przydatne w rozwiązywaniu złożonych problemów
zwiększona świadomość znaczenia zjawisk związanych z nieświadomymi uprzedzeniami wśród pracowników
zwiększona świadomość kadry zarządzającej w obszarze rozumienia wpływu nieświadomych uprzedzeń na podejmowanie decyzji
diagnoza potencjalnego wpływu nieświadomych uprzedzeń na procesy i procedury w organizacji
kształtowanie innowacyjnej i przyjaznej kultury organizacyjnej
budowanie pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu społecznym
wypełnienie wymogów związanych z wdrażaniem Planów Równości Płci w programie Horyzont Europa (szkolenia są obowiązkowym elementem GEP wymaganym przez Komisję Europejską)
będą potrafili wyjaśnić czym jest gender oraz co wiąże się z tym pojęciem w społeczeństwie i w organizacji/instytucji
będą potrafili odnieść własną sytuację osobistą i zawodową do teorii tożsamości (ról) płciowych
będą potrafili wyjaśnić mechanizmy powstawania wizerunków (ról) płciowych i ich zróżnicowanie
będą potrafili wyjaśnić funkcje ról płciowych w środowisku pracy
będą potrafili ocenić sytuację z perspektywy odmiennej od własnej
będą potrafili ocenić sytuację z perspektywy równości szans we własnej organizacji/instytucji
będą potrafili zastosować założenia teorii gender we własnej pracy – transfer wiedzy
będą potrafili lepiej radzić sobie z problemami i konfliktami w zróżnicowanym środowisku pracy
Wyposażenie uczestników/czek szkolenia w wiedzę na temat nieświadomych uprzedzeń oraz ich konsekwencji, a także w umiejętności przezwyciężania uprzedzeń za pomocą doboru odpowiednich strategii.
Szkolenie może być realizowane w ramach wdrażania Planu Równości Płci w organizacjach ubiegających się o środki z programu Horyzont Europa (kryterium kwalifikowalności).
Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o. o.
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa
+48 503 177 561
kontakt@pgwi.pl
KRS: 0000558652
NIP: 5223029463
SOCIAL MEDIA
NEWSLETTER
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o.o.
Moduł I
wzajemne przedstawienie się, uzgodnienie zasad organizacyjnych
Moduł II
Pierwotne źródła nieświadomych uprzedzeń
Uwarunkowania nieświadomych uprzedzeń
Typy nieświadomych uprzedzeń i wynikające z nich zachowania
Moduł III
Mierzenie poziomu nieświadomych uprzedzeń - wyniki badań
Moduł IV
Jakie są strategie przeciwdziałania nieświadomym uprzedzeniom?
ustalenie jasnych kryteriów podejmowania decyzji
„ślepa” ocena
zbieranie bardziej zindywidualizowanych informacji o ludziach,
zastanawianie się nad stereotypami i antystereotypowymi przykładami
przyjmowanie perspektywy innych
intensyfikacja interakcji z różnymi rodzajami ludzi.
Stosowanie strategii w praktyce
Moduł V
rundka „Z czym wychodzisz?”