Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o.o.
Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o. o.
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa
+48 503 177 561
kontakt@pgwi.pl
KRS: 0000558652
NIP: 5223029463
W zależności od okoliczności, przy wycenach zazwyczaj korzystamy z następujących podejść i metod:
Podejście majątkowe:
Metoda wartości skorygowanych aktywów netto.
Metoda wartości likwidacyjnej.
Metoda wartości odtworzeniowej (kosztowa).
Podejście dochodowe:
Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF, ang. Discounted Cash Flows).
Metoda zdyskontowanych zysków.
Metoda zdyskontowanych dywidend.
Podejście porównawcze (mnożnikowe).
Podejście dochodowo-porównawcze (mieszane).
Metoda zwolnienia z opłat licencyjnych (RFR, ang. Relief from Royalties).
Wycena wartości znaku towarowego pozwala zobrazować faktyczny potencjał dochodowy danej organizacji. Każdy znak towarowy jest inny i wszystkie mają różne potencjały, cechy, atrybuty. Jest również wiele podejść i metod ich wyceny. Wyceny znaków towarowych są w szczególności istotne, gdy chcemy podjąć ważną decyzję biznesową. Poprawna wycena zaoszczędzi wielu zbędnych bolączek i umożliwi podjęcie poprawnej decyzji. Dzięki wycenie znaku towarowego możemy również uzyskać przewagę konkurencyjną w negocjacjach lub po prostu zabezpieczyć się na przyszłość w razie sporów na tle jego wartości.
Określenie wartości aktywa
Negocjacje przy sprzedaży lub zakupie aktywa
Podjęcie decyzji inwestycyjnej odnośnie marki
Wniesienie znaku towarowego do firmy
Obliczenie opłaty licencyjnej
W celach podatkowych.
Jesteśmy akredytowanym doradcą Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w projekcie "Sieć Otwartych Innowacji" w zakresie wyceny wartości niematerialnych i prawnych. Akredytacja daje gwarancję jakości wszystkim naszym klientom.
Do każdego znaku towarowego podchodzimy indywidualnie i kompleksowo, dzięki czemu jesteśmy w stanie zidentyfikować cały jego potencjał oraz dobrać odpowiednią metodę wyceny, najlepiej odpowiadającą potrzebom klienta.
Wyceniamy wszystkie znaki towarowe - zarówno te z potencjałem międzynarodowym, krajowym jak i lokalnym. Należące do międzynarodowych korporacji, MŚP, mikroprzedsiębiorstw, NGO i wszystkich innych organizacji.
Znaki słowne
Znaki graficzne
Znaki przestrzenne
Kolory
Hologramy
Znaki ruchome
Znaki pozycyjne
Gesty
Znaki dźwiękowe
Znaki zapachowe
Znaki dotykowe.
MŚP
Dużych przedsiębiorstw
Inwestorów
Start-upów i spółek spin-off
Analityków biznesowych
Analityków finansowych
Wszelkich stron negocjacyjnych.
ZAREZERWUJ SPOTKANIE LUB ZADZWOŃ
+48 503 177 561
kontakt@pgwi.pl
Politechnika Warszawska
Uniwersytet Jagielloński
Akademia Górniczo-Hutnicza
Instytut biologii doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy
Politechnika Świętokrzyska
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Politechnika Lubelska
Politechnika Częstochowska
Politechnika Krakowska INTECH PK Sp. z o.o.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Zielonogórski
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Politechnika Poznańska
PKN Orlen S.A.
Autodesk Sp. z o.o. (poprzez Omega Communication)
Węglokoks S.A.
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
JS Technologie Sp. z o.o.
Dailyfruits S.C.
Pro-Plus S.A.
Modus Sp. z o.o.
Alfavox Sp. z o.o.
APR System Sp. z o.o.
Difes Sp. z o.o.
PIAP ScienTech Sp. z o.o.
Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o.
TNK PROJEKT
ZOBACZ INNE USŁUGI Z KATEGORII WYCENY:
ZOBACZ POZOSTAŁE USŁUGI: