POINFORMUJ MNIE O TERMINIE SZKOLENIA OTWARTEGO

     Poinformuj mnie o terminie szkolenia

ZOBACZ INNE SZKOLENIA Z KATEGORII KOMPETENCJE MENEDลปERSKIE:

ZOBACZ POZOSTAลE USลUGI:

W CELU REZERWACJI SZKOLENIA ZAMKNIฤ˜TEGO WYPEลNIJ FORMULARZ

       Rezerwacja szkolenia

       Zarezerwuj spotkanie

    Pobierz broszurฤ™

+48 503 177 561

kontakt@pgwi.pl

MASZ PYTANIA ODNOลšNIE SZKOLENIA?

ZAREZERWUJ SPOTKANIE ONLINE LUB ZADZWOลƒ

WSPร“ลPRACOWALI Z NAMI

  • PKN Orlen S.A.

  • Autodesk Sp. z o.o. (poprzez Omega Communication)

  • Wฤ™glokoks S.A.

  • Agencja Rozwoju Przemysล‚u S.A.

  • ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.

  • JS Technologie Sp. z o.o.

  • Dailyfruits S.C.

  • Pro-Plus S.A.

  • Modus Sp. z o.o.

  • Alfavox Sp. z o.o.

  • APR System Sp. z o.o.

  • Difes Sp. z o.o.

  • PIAP ScienTech Sp. z o.o.

  • Kฤ™dzierzyล„sko-Kozielski Park Przemysล‚owy Sp. z o.o.

  • Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o.

  • TNK PROJEKT
     

  • Politechnika Warszawska

  • Uniwersytet Jagielloล„ski

  • Akademia Gรณrniczo-Hutnicza

  • Instytut biologii doล›wiadczalnej im. M. Nenckiego PAN

  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy

  • Politechnika ลšwiฤ™tokrzyska

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

  • Politechnika Lubelska

  • Politechnika Czฤ™stochowska

  • Politechnika Krakowska INTECH PK Sp. z o.o.

  • Uniwersytet Mikoล‚aja Kopernika

  • Uniwersytet Zielonogรณrski

  • Uniwersytet Adama Mickiewicza

  • Politechnika Poznaล„ska

 

Instytucje naukowe

Przedsiฤ™biorstwa

KLIENCI

MODUล I

Wykล‚ad wprowadzajฤ…cy uczestnikรณw w najwaลผniejsze obszary przywรณdztwa.

 

MODUล II

ลšwiat VUCA- Volatility (zmienny), Uncertainty (niepewny), Complexity (zล‚oลผony) Ambiguity (niejednoznaczny). 

  • rekomendacje dla menadลผerรณw jak sobie radziฤ‡ w obecnym ล›wiecie w pracy i ลผyciu prywatnym

Ciฤ…gล‚e zmiany

  • cztery kroki komunikowania zmiany.

Przywรณdztwo, a sytuacje kryzysowe

  • wnioski wynikajฤ…ce z kryzysu finansowego w 2008 r.

  • wnioski i rekomendacje wynikajฤ…ce z pandemii w 2020 i 2021 r.

 

MODUล III

Wzรณr lidera i budowanie zaangaลผowania

Na czym wygramy, a na czym przegramy? Jakie aspekty determinujฤ… pracฤ™ z wysokim zaangaลผowaniem- praktyczna analiza. 

  • Prowadzฤ…cy przekaลผe z jakich powodรณw jego zespoล‚y wykazywaล‚y bardzo wysokie wskaลบniki w badaniach zaangaลผowania

  • ja jako menadลผer w relacji z pracownikiem

  • ja jako menadลผer w relacji z zespoล‚em

  • podejล›cie do pracownikรณw z wieloletnim staลผem- jak ich doceniaฤ‡ i angaลผowaฤ‡

  • przekazywanie informacji zwrotnych โ€“ analiza, ktรณry z teoretycznych modeli jest najlepszy.

Wspรณlne wypracowanie wizji wzoru lidera

  • co chciaล‚byล›, aby Twoi pracownicy mรณwili o Tobie? 

Czego nie chcielibyล›my usล‚yszeฤ‡ na swรณj temat od naszych pracownikรณw?

  • omรณwienie najczฤ™ล›ciej spotykanych bล‚ฤ™dรณw 

  • co powinniล›my poprawiฤ‡, co powinniล›my przestaฤ‡ robiฤ‡

Jakie sฤ… przeszkody na drodze do stania siฤ™ skutecznym i angaลผujฤ…cym menadลผerem?

  • przeszkody, na ktรณre mamy wpล‚yw

  • przeszkody, na ktรณre nie mamy wpล‚ywu

  • czynniki zewnฤ™trzne i wewnฤ™trzne w kontekล›cie zarzฤ…dzanej jednostki organizacyjnej

  • kluczowe pytanie, ktรณre warto zadawaฤ‡ pracownikom, czyli rozwรณj i oszczฤ™dnoล›ฤ‡ czasu w jednym

  • analiza codziennych barier i przeszkรณd oraz wypracowanie sposobรณw radzenia sobie z nimi

Zaufanie w zespole

  • jakiego rodzaju problemy sฤ… skutkiem braku zaufania?

  • jakie korzyล›ci wynikajฤ… z wysokiego poziomu zaufania w zespole?

  • jak budowaฤ‡ zaufanie w codziennej wspรณล‚pracy?

  • ฤ‡wiczenie na podejmowanie przez zespรณล‚ trudnej emocjonalnie decyzji

โ€Bonusโ€ dla uczestnikรณw

  • trzy trudne do zastosowania zachowania prawdziwego lidera gwarantujฤ…ce zwiฤ™kszenie skutecznoล›ci menadลผerรณw i poprawฤ™ oceny w oczach pracownikรณw (trudne ze wzglฤ™du na pozorne poczucie zagroลผenia menadลผerskiej pozycji).


MODUล IV

Czฤ™ล›ฤ‡ wykล‚adowa na zakoล„czenie, czyli co robiฤ‡, ลผeby wejล›ฤ‡ na drogฤ™ angaลผujฤ…cego lidera.

  • dystans czy bliskoล›ฤ‡ w relacjach z pracownikiem?

  • jak indywidualnie podchodziฤ‡ do pracownikรณw?

  • gdzie byฤ‡, jeลผeli oczekujฤ… mnie w kilku miejscach- czyli rola menagera w organizacji

  • jak kierowaฤ‡ pracฤ… zespoล‚u? - wspรณล‚praca pomiฤ™dzy pracownikami rรณลผnych dziaล‚รณw/departamentรณw- rynkowy przykล‚ad pozyskania klienta i wygrania duลผego przetargu dziฤ™ki takiej wspรณล‚pracy

  • budowanie zaangaลผowania w zespole

  • czego moลผemy siฤ™ nauczyฤ‡ od himalajskich Szerpรณw.

 

Program szkolenia

  • Co cechuje idealnego menadลผera?

  • Jakie sฤ… przeszkody na drodze do stania siฤ™ skutecznym i angaลผujฤ…cym menadลผerem?

  • Jak budowaฤ‡ zaangaลผowanie w zespole pracownikรณw?

  • Na czym powinno polegaฤ‡ indywidualne podejล›cie do pracownika?

  • Jakich bล‚ฤ™dรณw unikaฤ‡ w relacji z pracownikami?

  • Jak siฤ™ zachowywaฤ‡ w sytuacjach kryzysowych?

 

Zakres szkolenia:

  • uczestnictwo w szkoleniu

  • komplet materiaล‚รณw szkoleniowych

  • lunch, serwis kawowy (w przypadku szkoleล„ stacjonarnych)

  • certyfikat ze szkolenia

  • materiaล‚y edukacyjne.

 

W cenie szkolenia:

  • Wล‚aล›cicieli przedsiฤ™biorstw

  • Kadry zarzฤ…dczej przedsiฤ™biorstw

  • Osรณb zarzฤ…dzajฤ…cych zespoล‚ami

  • Menagerรณw

 

Dla kogo?

Korzyล›ci dla uczestnikรณw

  • Wypracowanie odpowiedniej menadลผerskiej postawy w zaleลผnoล›ci od zmiennych okolicznoล›ci 

  • Umiejฤ™tnoล›ฤ‡ budowania zaangaลผowania wล›rรณd pracownikรณw

  • Podniesienie satysfakcji w prowadzonym zespole pracownikรณw

  • Zwiฤ™kszenie menadลผerskiej skutecznoล›ci

  • Obniลผenie stresu w codziennej pracy

  • Oszczฤ™dzanie czasu w codziennej pracy.

 

Korzyล›ci dla organizacji

  • Rozwรณj pracownikรณw

  • Zmniejszenie rotacji pracownikรณw

  • Zwiฤ™kszenie zaangaลผowania pracownikรณw

  • Wzmocnienie wizerunku dobrego pracodawcy

  • Uล‚atwienie przeprowadzania zmian

  • Zwiฤ™kszenie lojalnoล›ci pracownikรณw.

 

Korzyล›ci wspรณlne

  • Zwiฤ™kszenie poziomu zaangaลผowania

  • Zwiฤ™kszenie poziomu satysfakcji

  • Poprawa relacji na linii przeล‚oลผony- pracownik

  • Budowanie dobrej atmosfery

  • Zmniejszenie liczby dobrowolnych odejล›ฤ‡ pracownikรณw 

  • Pomoc pracownikom w zmiennych i stresujฤ…cych czasach.

 

Korzyล›ci:

Celem szkolenia jest wspรณlna praca nad znalezieniem obszarรณw do zmiany na drodze do stania siฤ™ lepszym menadลผerem. Uczestnicy dowiedzฤ… siฤ™ co robiฤ‡, aby byฤ‡ skutecznym i angaลผujฤ…cym menadลผerem, ktรณry w dobie rynku pracownika nie znajduje wypowiedzeล„ na swoim biurku.

 

Cel szkolenia:

SZKOLENIA / KOMPETENCJE MENADลปERSKIE

Lider w akcji

Polska Grupa Wspierania Innowacyjnoล›ci Sp. z o. o.
Rondo ONZ 1
00-124 Warszawa

+48 503 177 561

kontakt@pgwi.pl

KRS: 0000558652

NIP: 5223029463

SOCIAL MEDIA
Wielokrotny wybรณr

Wyraลผam zgodฤ™ na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych.
 

Zapisz mnie
Zapisz mnie
Formularz zostaล‚ wysล‚any โ€” dziฤ™kujemy.
Proszฤ™ wypeล‚niฤ‡ wszystkie wymagane pola!
NEWSLETTER

Regulamin

Polityka prywatnoล›ci

Wszelkie prawa zastrzeลผone ยฉ 2021 - Polska Grupa Wspierania Innowacyjnoล›ci Sp. z o.o.