Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Polska Grupa Wspierania Innowacyjności Sp. z o.o.

Polityka prywatności

Regulamin

NEWSLETTER

Wielokrotny wybór

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

 

Zapisz mnie
Zapisz mnie
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

SOCIAL MEDIA

PGWI

SZKOLENIA

USŁUGI

Business Model Canvas


SZKOLENIE / ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Cel szkolenia:

Szkolenie z zakresu Business Model Canvas pozwala na jasne określenie zarówno istnienia, jak i celu działalności przedsiębiorstwa. Proponowany szablon modelu biznesowego umożliwia diagnozę przedsiębiorstwa w szerszej perspektywie. Business Model Canvas to narzędzie wspierające organizacje o różnym profilu działalności w codziennym funkcjonowaniu, a także na każdym etapie zarządzania zmianą. Szkolenie to to połączenie ram teoretycznych i umiejętności praktycznych w zakresie tworzenia, projektowania i prezentacji modelu biznesowego przedsiębiorstwa. Uczestnicy Poznają także język Canvas, który ułatwia opowiadanie o biznesie.
 

Korzyści:

  • zdobycie wiedzy z zakresu Business Model Canvas – czym jest i do czego służy
  • umiejętność zdiagnozowania zasobów koniecznych do funkcjonowania przedsiębiorstwa
  • zdobycie praktycznej wiedzy o elementach Business Model Canvas oraz tworzenie własnego modelu biznesowego
  • zdobycie umiejętności sprawnego i przejrzystego prezentowania pomysłów.
     

Dla kogo?

  • studenci i (przyszli) przedsiębiorcy
  • menadżerowie, założyciele i pracownicy start-up
  • pracownicy uczelni wyższych oraz instytutów badawczych
  • właściciele przedsiębiorstw
  • kadra zarządzająca.
     

W cenie szkolenia:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • komplet materiałów szkoleniowych
  • lunch, serwis kawowy (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • certyfikat ze szkolenia
  • materiały edukacyjne.
     

Zakres szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę z zakresu planowania i tworzenia podstaw modelu biznesowego dla zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementów tworzących założenia Business Model Canvas i pola jego zastosowań:

  • jak w prosty sposób zaplanować działalność przedsiębiorstwa?
  • jak definiować wyznawane wartości i jak tworzyć wartość dla klientów??
  • jak zdiagnozować i odkryć nowe obszary działalności wymagające poprawy?
  • jak zapewnić jednoczesne sprawne działanie oferty, klienta, infrastruktury oraz finansów?
  • jak zainspirować swoją kreatywnością biznesową innych ze swojego otoczenia?
     

Program szkolenia

MODUŁ I

Business Model Canvas – wprowadzenie:

  • czym jest model biznesowy?
  • jak wygląda szablon modelu biznesowego?
  • dziewięć elementów fundamentalnych Business Model Canvas
  • segmenty klientów / propozycja wartości / kanały
  • relacje z klientami / strumienie przychodów / kluczowe zasoby
  • kluczowe działania / kluczowi partnerzy / struktura kosztów.

 

MODUŁ II

Schematy tworzenia Business Model Canvas:

  • rozdzielanie
  • długi ogon
  • platformy wielostronne
  • model biznesowy FREE
  • tworzenie projektu Business Model Canvas
  • inspirowanie się klientem i kreowanie innowacyjnych pomysłów
  • myślenie wizualne i tworzenie prototypów
  • opowiadanie historii i tworzenie scenariuszy.

 

MODUŁ III

Strategiczny wymiar Business Model Canvas:

  • otoczenia i ocena modelu biznesowego
  • wybrane macierze analizy otoczenia przedsiębiorstwa
  • perspektywy i możliwości funkcjonowania modelu biznesowego
  • zarządzanie integrowanymi modelami biznesowymi
  • model biznesowy jako proces
  • proces projektowania modelu biznesowego
  • perspektywy dla rozwoju Business Model Canvas.

 

MODUŁ IV

Tworzenie innowacji wartości:

  • Strategia Błękitnego Oceanu i kanwy strategii
  • grupy kreowania popytu i poszukiwania „nie-klientów”
  • przemiana Błękitnego Oceanu
  • Warsztaty – praktyczne zastosowanie Business Model Canvas
  • tworzenie własnego modelu biznesowego

 

Podsumowanie:

  • pola eksploracji i zastosowań Business Model Canvas.

 

KLIENCI
Przedsiębiorstwa
Instytucje naukowe
  • Politechnika Warszawska

  • Uniwersytet Jagielloński

  • Akademia Górniczo-Hutnicza

  • Instytut biologii doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN

  • Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy

  • Politechnika Świętokrzyska

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

  • Politechnika Lubelska

  • Politechnika Częstochowska

  • Politechnika Krakowska INTECH PK Sp. z o.o.

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika

  • Uniwersytet Zielonogórski

  • Uniwersytet Adama Mickiewicza

  • Politechnika Poznańska

  • PKN Orlen S.A.

  • Autodesk Sp. z o.o. (poprzez Omega Communication)

  • Węglokoks S.A.

  • Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.

  • ALPLA Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.

  • JS Technologie Sp. z o.o.

  • Dailyfruits S.C.

  • Pro-Plus S.A.

  • Modus Sp. z o.o.

  • Alfavox Sp. z o.o.

  • APR System Sp. z o.o.

  • Difes Sp. z o.o.

  • PIAP ScienTech Sp. z o.o.

  • Kędzierzyńsko-Kozielski Park Przemysłowy Sp. z o.o.

  • Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o.

  • TNK PROJEKT
     

WSPÓŁPRACOWALI Z NAMI